söndag 22 mars 2009

{ Ruth aka Alteredgeisha }



Jag hittade en blogg , en blogg jag blev kvar i en bra stund. Ruth aka alteredgeisha visade sig göra underbara altrade alster och layouter. Jag vill också kunna göra så fina och romantiska saker. Mina alster tenderar ju att bli väldigt färglada. Hon har dessutom just nu en blogg Candy utlottning med underbara papper och dekorationer. Självklart skulle detta sitta fint i mitt pysselrum, så kanske jag också lär mig att göra så fina saker.




I found a blog, a blog I was left in a good while. Ruth aka alteredgeisha proved to be wonderful at making altra matter and layouts. I also want to be able to do so fine and romantic things. My work tend indeed to be very colorful. She has now a blog, Candy lottery, with wonderful paper and decorations. It would fit nice in my work station at home, so maybe I also can learn to make such fine things.

Inga kommentarer :