onsdag 25 mars 2009

{Sötaste påskaninen }




Dom här påskorten med den söta kaninen köpte min kollega tillsammans med detta så nu har jag bara ett påskort kvar. Vilket betyder att jag måste producera mera annars får inte min nära och kära några. Kaninen kommer från Messy Rabbit Rubber Stamps.

Nu har jag snart jobbat min 84 timmars vecka , 3 timmar kvar tills jag får vara ledig. Det stundar en hektisk helg med födelsdag , firande mm . Hoppas jag får tid att pyssla lite min kropp behöver det och jag har ett par tävlingar jag skulle vilja få ihop bidrag till.
P.S Klara & Agda har fått sällskap av Ruth ni får träffa henne imorgon :)

3 kommentarer :

Hegu sa...

Vad mycket läckert du gör! Kanin stämpeln är ju helt underbar...vill ha!:) Var hittar men den att köpa?

Jag ska försöka vara med i din roliga tävling för jag älskar virkade blommor!!:)

Tack för titten!
Helen

Emelie sa...

Vad läckra kort, stämpeln var ju supersöt !

Millas blogg sa...

Vilka fina påskkort du gjort!
Tack för kommentaren i min blogg!

Fjärilstämpeln är från indiko.