lördag 28 mars 2009

{ Födelsedagsfirande }


"Nya köksbordet dukat til middag "


Nu har vi firat födelsedag i dagarna tre . I torsdag var jag och älsklingen min på Grekiska kolbaren och åt middag, igår var mina goda vänner Sanna & Rolle här och åt middag och kollade på Lets Dance , idag var min kära syster yster och hennes lika käre man Sten här och åt middag med efter följande tårta.


Och vilka fina presenter jag fått, mobiltelefon och presentkort på H&M av älsklingen , en superfin kruka/staty av Sanna & Rolle, ett stort fång av mina älskade tulpaner , en härlig godispåse och ett jätte generöst presentkort på IKEA av syster yster med familj. Plus att hästarna fick en hel kasse morötter, kissen catsticks och hundarna massa frolic . Vilken fest ! Nu skall jag skapa lite hade jag tänkt.

Inga kommentarer :