tisdag 13 januari 2009


Vad är igentligen min stil ?


Jag går igång på alla dessa vita vackra hem som ny syns överallt , det är för visso hur vackert och underbart som helst. Men face the truth .. vi har fyra stora hundar , en katt och två hästar . Ja nu bor ju inte hästarna inne , men ja ni fattar ? Hur länge skulle allt vara vitt ?


Jag går även igång på otroligt färgsprakande hem i turkost , orange , rosa och limegrönt. Starka klara färger med en grund i vitt .. Love that


Andra stilar som tilltalar mig är den romatiska med rosor och ljuva pasteller , även den mörka murriga (tänk engelskt bibliotek med läderfåtöljer och skotskrutiga plädar eller varför inte med inslag av det orientaliska ?


Min stil är nog en blandning av allt detta och lite till ... Förbättring = Acceptera att jag har min still alla andra har sin .

Inga kommentarer :