fredag 2 januari 2009


För att återgå till inlägget från igår , tänkte jag bli bättre på att återvinna och ta tillvara på saker. Är annars rätt så duktig på att kasta saker , älskar att slänga gammalt skräp men älskar samtidigt också gammalt skräp. Håller på att sortera i linneskåpen och kommer behålla det som man verkligen kan gör något av , det är alltid en början.
Skall även tänka mig för när det gäller sopor, el förbrukning och annat sådant. Inköp skall också hållas nere. Har iof sig ett par saker som vi verkligen skulle behöva ha nytt av här hemma men skall göra mitt bästa för att använda det som redan finns i gömmorna.


dag har det varit kallt ..uppåt - 15 grader. Har varit ute och ridit mest hela dagen och när jag kom in och tände en brasa och åt lite vart jag trött, jättetrött. Har så många ideer och annat jag vill göra men frågan är nu orkar jag göra något ikväll elller ska jag bara softa framför tv:en med mitt boderi ?

Inga kommentarer :