torsdag 9 september 2010

♥ Happy Birthday ♥



Johanna har ytterligare en tävling i sin blogg denna gång skall man inspireras av bilden nedan. Mitt bidrag ser ni här ovan. Jag har gjort en cupcake av ett muffins papper, lite mönstrat papper och puffy velvet .

Ni kanske undrar om jag inte skapar utan att ha en tävling eller utmaning i sikte ? Jo det gör jag också men jag tycker det är grymt inspirerande att kolla runt på alla bloggar och få ett upplägg. Det är sällan jag vinner något och jag gör det heller inte för prisernas skull.
Influensan har nu gått över i en hemsk hosta . Man kan bli galen för mindre, fortfarande lite ont i kroppen och hängig också ;(

1 kommentar :

pojjo sa...

men ååååhh så gulligt...det blev ju super bra.
Tusen tack för du är med i min tävling.
Kraaaaaaaaam
p.s ja håller med dig om utmaningar.. jag tycker det är så roligt och inspirerande. Även om jag inte heller vinner så ofta *ler*