måndag 20 juli 2009

{ Malin }

Malin är min lilla Gosehund som min syster vann på Gröna Lund för länge länge sedan ( ca 29 år ). Nu bor hon på min fina skänk tillsammans kaninen från Bukowski döpt till just det . Bukowski ♥

Både Lördag & Söndag kväll scrappade jag med grannarna gjorde några kort och sedan denna LO. Ville ha den lite gammaldags romantisk då jag tyckte det passade bra till kortet. Dessutom är verkligen Malin en av mina största kärlekar hon har följt mig överallt i 29 år ♥

Hittade dessutom en passande tävling när jag surfade in hos Camilla. Temat är Romantik då Camilla och mannen firar 14 år tillsammans. Titta gärna in till Camilla hon bjuder på en massa fina alster och ger massor av inspiration

1 kommentar :

Camilla Ekman sa...

Så harmonisk och fin! Jag älskar färgerna och att du scrappat om din gamla gosehund. Så fint minne!

TAck för att du hängde på min utmaning!