onsdag 15 juli 2009

{ Kaos }

För ett tag sedan fick jag en KAOS award från Scraprookie http://teamjes.blogspot.com/2009/06/kaos.html

Nu är det stor tid att välja ut vem som skall få mina tre awarder

KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) - En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. På dessa ska ens egen stil eller specialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller:- Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje- Skaparens eget namn- Storlek: 10x15cm.Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

Den första går direkt tillbaka till Scraprookie
Dina alster talar till mitt hjärta. Dom är fulla med liv på ett mycket sött sätt.
Dom gulliga Sassafrass alstrena med Bella är outstanding . Dessutom tar du dig alltid tid
att kommentera med vänliga ord . Tack för att du finns

Min andra award går till ♥ Knorrigt ♥
Jag har varit ett stort fan av Linda ända sedan jag började Scrappa. Kikar gärna in i din blogg då och då (Men har varit väldigt dålig på att kommentera] . Älskardom färgrika snygga alster som visar prov på stor kreativitet .

Min tredje award går till ♥ Wih ♥
Wih var en av dom första jag hittade på nätet när jag började scrappa. Med sina läckra alster med fyndiga titlar sporrade hon mig till att börja scrappa på riktigt.

Maila era adresser till mig på kontakt@hastit.se så får ni varsin award i brevlådan.

3 kommentarer :

Evelina sa...

Oj, vilken ära! Tack så mycket!

Alexandra sa...

Blir såå glad!! Väntar med spänning!! KrAmEn

Linda - www.knorrigt.com sa...

Tack för den jättefina awarden!!! :)