söndag 10 maj 2009

{ Helg full av liv }

Nu är våren här på riktigt och plommon trädet står i full blom. Lördagen var full av liv och rörelse. Dagen började med ett besök på loppmarknaden , där vi fyndade lite saker blandannat leksaker till barnen. Jag hittade gamla klippdockor i en påse , det var det enda jag fick med mig :) Duktigt va ??
Sedan var det dags för en fika med Syster Yster & Sten som också kom och hälsade på :) Sedan var det en körtur för barnen med lilla Baddan som jag lånat av snälla Ulrika. Hon är 20 år gammal och pigg som sjutton och helt underbar med barn.


Lycka är en liten häst !!!
Sedan blev det grillat till middag, en massa prat, lite TV och sedan sängen. Nu har alla åkt hem och det är ganska tyst här :=) Tack alla för en härlig helg !

1 kommentar :

Anonym sa...

Hej och tusen tack för en toppen helg... Hoppas det är okej om jag lånar bilderna till min blogg, fick ju inte ur kameran själv ur bilen.. hehe.. Måste göra om snart... Skoj skoj...

Kram o ses imorn