söndag 31 maj 2009

{ Kom ihåg + Reflektioner }

Mitt minne är inte vad det borde . Kom ihåg till mig själv
O.S.A Till begravningen senast 4/6- Färdig !! (Tack Internet)
♥ Blommor till dito - Kan man ta med sig en sommaräng ? För det vet jag skulle ha uppskattats
¤ Göra klart ett beställningskort till på Onsdag - Färdig !!
¤ Plocka ögonbrynen - Såg ut som en Gorilla när jag tittade mig i backspegeln i bilen på väg till jobbet - Färdig Tack Sanna !!
¤ Färga håret - Dom grå har förökat sig sen sist jag tittade
¤ Ringa den (förhoppningsvis) nya hovslagaren och boka tid - Klart (29/7 Kl 13:00 )
¤ Ringa Hösilage leverantören och boka
¤ Göra upp en planlista inför flytten
¤ Uppdatera Hemsidan Körklubben -Klart
¤ Göra ett studentkort - Klart
¤ Göra klart DT uppdraget för Juli

1 kommentar :

Anonym sa...

Fy jag är inte avundsjuk på alla dina måsten... Men lycka till, säg till om du vill ha hjälp med något..

Självklart en sommaräng.. Klart det ska vara så personligt det går om man har möjlighet... Kanske en lång-plockning på nya stället?? Jag kan hjälpa dig...

Kram