lördag 30 maj 2009

{ Gammal skåpmat + Gäst DT uppdrag}


Nej jag har inte producerat något i pysselrummet. Men dessa kort är inte visade tidigare i allafall. Dom var till en DT ansökan hos Handstämplat. Fick ett gulligt mail tillbaka om att jag skall få vara gäst DT Juli & November iallafall . Tjoho


Till ansökningen skulle man göra 5 st kort . Tre av dessa skulle vara med samma stämpel men med olika tekniker. Jag valde att använda Magnolias Brunte



Här är Brunte målad med distresser


Här jag embossat man och svans med clear embossing , dom svarta prickarna och hovarna är embossade i svart


Här är Brunte målad med Pro Markers

Sedan skulle man göra ett kort utan stämplar . Jag har använt ett chipboardhus från Pink Paislee. Bakgrunden är uppbyggd av mönstrat + enfärgat papper . Klippte ut ett moln från vit cardstock som jag sedan chalkade . Solen är ur klippt från ett mönsterpapper.

Det sista kortet skulle vara annorlunda , jag valde att göra ett "Toa-Rulle" kort , tyvärr har jag inte bilden kvar :)

2 kommentarer :

Anonym sa...

Måste ju vara lite partisk och meddela att kort nummer 1 är toppen!! Hihi.. Men de blå med brunte var också mkt fint... Va fan allt är fint du gör, men det vet du redan..

Nina sa...

Grattis till gäst-DT-uppdragen!! Jättefina kort, juh! :)