fredag 30 juli 2010

♥ Tredje gången gillt ♥

Eller bättre sent än aldrig. Scraplagrets Juli tävling går ut idag , påbörjade faktiskt detta projekt förra helgen men läste fel och gjorde med fel färger, men det blev ett fint kort skall visa det sedan :) Sedan började jag idag med att göra fel igen *suck* men nu tror jag att jag fått det rätt. Kriterierna var :

{1} Skapa något manligt. Känn på ordet. Vad tycker du är manligt? Använd dig av det för att skapa ditt manliga alster. Motivera vad som är manligt på alstret du skickar in.

{2} Använda färgerna blå, grön och brun. Vitt som komplement och t ex metalldekorationer är helt OK, likaså de olika nyanser av färgerna som finns. Inga andra färger är tillåtna!

{3} INTE använda blommor eller bling!

Utöver detta är du fri att använda vad du vill!

Min motivation till det manliga är : Pappret som är som en gammal tidningsida med grön bakgrund och flygaresset tycker jag är manligt. Har även gjort en tag av en metallkedja från ett klädesplagg och en canvastag. Dogtags är ju manligt enligt mig i alla fall . Dessutom stora knappar dvs inte smått och pluttigt som kanske inte är så manligt ? Lite nät som i en nätbrynja *hihi * manligt ja fast ganska osexigt ;)

1 kommentar :

Monica sa...

Ursnyggt!! Och din motivering med nätbrynja är ju helt underbar! :-) Hahahaha :-) Bara den fantasin är ju värt första pris! :-) Sen också för att kortet är helt underbart snyggt!
KRam kram!