torsdag 20 maj 2010

Sorry ♥

Long time no inlägg kanske man ska säga :( men livet kom helt enkelt ifatt mig, för många sörjda nära och kära , stress och en tuff vinter gjorde att jag kraschade helt enkelt. Eller som min chef säger jag har brutit vingarna. Men jag läker sakta men säkert. Har inte haft lust med någonting förutom mitt kära Farmville på Facebook men nu är jag lite på G igen detta kort gjorde jag för typ hundra år sedan , älskar stämpeln med den ryska dockan. Kommer tillbaka snart igen det lovar jag för jag har faktiskt mer att visa !
Kram Jes

2 kommentarer :

Alexandra sa...

Hej vännen!!! Du lever!!!! Va kul att se dig...Repa dig nu sakta och ta små mini steg ut i världen igen... Gör bara det du vill och känner att du orkar...Härligt med vår va?? Har saknat dig!!!! många kramar Alexandra

Monica sa...

Vilket supersött kort! :-) Älskar färgkombinationen och den ryska dockan är ju ursöt!! :-) Hoppas du har en härlig helg! Själv e jag hemma med febrig son... Men det är ju lite extra plus att han blir så gosig då :-)
Kram kram!