söndag 7 juni 2009

{ Lördag }

Vi packade transporten och kom väg sent om sider då någon hade ont i håret (bakfull) efter gårdagens studentfest. Något staket kom inte upp men så här kommer grinden se ut. Jag glömde min kamera så jag har fotat med sambons som ej är lika bra



När Sanna & Rolle kom grillades det lite mat , jag hade naturligtvis glömt tallrikar och lite annat så vi åt på skärbräda och en ugnsplåt. Älgfile, pommes, majs & tsatsiki mums.

Naturligtvis kommer man inte till oss utan att få jobba, här är Sanna & Rolle i full fart och hundhuset står på sin plats. Det var grymt otympligt och tungt men det gick som smort tack vare våra eminenta medhjälpare ;)

Börjar bli bortskämd med presenter, denna underbart fina lykta fick jag av mina lika underbara vänner. Precis i min smak :)

1 kommentar :

Anonym sa...

Tack för en kalas kväll vännen!! Gör gärna om det.. Kram