onsdag 25 februari 2009

{ Natural Beauty ? }

Credits : Shabby Princess (Harvest Spice - Flower Gold , Green Tape1, Journaling Strips. Kristie - Alphabet,Urban Kiwi-Black Linen Paper, Black Stamp ) Jackie Eckles (BretheNature-Flower,Natural Word ) Feifeistuff (CrazyBeautyful -Butterfly) Cherie Mask -TwoPeas (Thrilling October- Paper 4)
Har alldeles för mycket att göra här nätter för att kunna pyssla :)
Har i allafall slängt ihop en digi LO. Tanken slog mig i morse att jag har fotat alldeles för lite . Jag har 4 hundar, 2 hästar , 1 katt & 1 st Sambo men nästan inga kort dom eller ja dåligt med kort i allafall.
Kortet denna lo har duktiga fotografen Lasse tagit för 4 år sedan . Jag lekte modell i ungefär ett halvår det året och det var verkligen roligt. Från dom senare åren finns det inte många bilder ---många kilon tyngre , gråa strån i håret och en och annan rynka har gjort sitt.
Tänkte passa i helgen att fota lite hoppas snö & sol

1 kommentar :

Anonym sa...

Mer bilder röstar jag för...