tisdag 12 februari 2008

Sekretären

Här kommer sekretären omålad i ljusgrått och placerad i sovrummet där jag kan sitta och filosofera och titta ut över gårdens ridvolt Uppå sekretären ställde jag lite fina saker att vila ögat på


En vacker bok, en liten vas med en vacker ros, ett silverfat med 2 små burkar en glasburk och kanin & Malin






På silverbrickan ligger en liten fin burk med små blommor som används i scrapbooking och kortmakning som jag tänkte bli duktig på någon gång , plus en rund fin silver burk med en fjäril på som är underbar










Kaninen är en Bukowski kanin jag köpte för längesedan i knät ligger min gamla gose hund Malin som hängt med sedan jag var liten
















Det här fina settet köpte jag hos Fröken Glamborg tillsammans med den lilla silver burken , vasen i silver och glasburken












I hålet ställde jag ytterligare pysselblommor, pärlor knappar och band....












Bredvid skänken hänger mameluckerna jag köpt på Traders för länge sedan och under dom handfatet och pottan från Kockums också fyndade på Tradera

Inga kommentarer :