söndag 10 februari 2008

Lilla rummet !!

Min syster sa för ett tag sedan att jag var lik Mormor, hon målade allt. Trappsteg , vattenkannor , tunnor, trädgårdsmöbler ...allt och oftast grönt. Kommer du ihåg det syrran ??

Jag målar också men inte allt ..och inte grönt. Men idag ska ni få se mitt "gröna" lilla rum ...








Det här är blogg hörnan här sitter jag ganska mycket ...alldeles för mycket kanske....







Den här fina Strindbergslampan
har jag fått av Syster yster





















Denna fina lampa är köpt på Hem Ljuva hem i Eskilstuna






Liksom denna ljuvliga sko....



Här är dagbädden i lilla rummet ....






Det här bordet har min Morfar gjort ...det målar jag inte :)
















Fina gamla ramar, ljusstake och rosor pryder Morfars bord




Bilderna vart urusla, dålig skärpa mm. Jag har en bra kamera det är bara jag som inte vet hur man hanterar den. Imorgon ska ni få se helgens fynd....

Inga kommentarer :