tisdag 15 mars 2011

♥ Sassafrass challange March ♥

Jag äntligen använt lite av mina Sassafrass papper :) Jag har gjort en Layout till deras Mars utmaning. Utmaningen var att göra en layout med en fyrkant eller en rektangel . Jag har gjort en rektangel med olika papper ur Count me in serien. Har även använt några gamla Sassa dekorationer Bileden förseställer min underbara häst Simba

I finally used a little of my Sassafrass paper:) I have done a layout for their March challenge. The challenge was making a layout with a square or a rectangle. I have made ​​a rectangle with different paper from the Count me in line. I've used some old Sassa decorations, the picture in the layout is my lovely horse Simba

2 kommentarer :

Mia sa...

Grattis Jessica!!
Du är vinnaren i mars-utmaningen hos Mixen med ditt fina kort!!
Maila mig din adress så kommer vinsten på posten!!
Kul att du ville vara med. Hoppas du vill vara med fler gånger!
Kramizz//mia

Kim Sonksen sa...

This is wonderful