måndag 30 september 2013

♥ Manligt , mörkt & Metall ♥



Nu har jag varit sjuk snart en vecka med feber , ont i bihålor och allmänt hängig ;( Det enda jag orkar med är att sitta en stund vid pysselbordet. Har länsat nätet i jakten på inspiration och hittade denna utmaning hos Creativica :(http://creativica.wordpress.com/2013/09/03/manadstavling-september-kortlift/) Man skall lifta det vackra kortet nedan och temat är mörk , manligt och metall. Det finns två saker jag tycker är svårt , kort till män och julkort så jag tog min chans att öva.

Inspirerades av cirkeln och bandet , motorcykeln är utklippt från ett papper alla papper är rivna och chalkade med guld runt om, det lilla risknippet som jag bundit ett guldsnöre runt är stjälkarna från små rosor :) Den lilla ramen som jag satt fast med brads är i metall som jag behandlat med Alcoinks ! Jag vart faktiskt riktigt nöjd hoppas ni gillar det :) 





1 kommentar :

Anki sa...

Jag håller med dig, manliga kort är svårt! det var därför jag skapade tävlingen, för att få inspiration av er som tävlar. Och det fick jag ju verkligen. Ditt kort är så snyggt. Häftigt med alko inksen på ramen där och jag tror att du har använt ett av mina absoluta favoriter som bakgrundspapper :) Hoppas du mår bättre, men visst är det tur att man har den här hobbyn att ägna sig åt när man är sjuk. Hälsningar från Anki som håller i tävlingen på Creativica