lördag 28 juli 2012

♥ Älskade Snok Loke ♥

Satt och surfade runt efter material och märkte att många butiker har slagit igen och bloggar upphört :( Hoppas att scraperiet lever kvar ett tag till i Sverige i alla fall , det är ju så underbart kul. En butik som finns kvar är i alla fall Scrapfabriken. Dom har så mycket fint , har inte köpt något nytt på evigheter och så fort jag kan bestämma mig vad jag vill ha ska jag lägga in en beställning :) 


Hittade även en liten utmaning i deras fina blogg , man skulle ha minst 10 blommor med på sitt alster . Hittade ett kort på våran älskade Loke som lever i himlen nu som jag länge velat scrappa . Så här blev resultatet. Lite papper ifrån spillbitslådan, lite olika blommor, en fjäril som flyger mot himlen , lite glimmermist splachar och pearlmaker som ram runt. Visst var han fin pojken vår ? 

Inga kommentarer :