lördag 21 augusti 2010

♥ På mitt nattduksbord ♥

Vart tog min pyssel tid vägen ??? Har haft alldeles för mycket att göra för att koppla av - inte bra !!! Har dock bytt bort MP3 lyssnandet då jag inte haft fungerade lurar till pappersläsning istället så jag hinner läsa något kapitel innan jag somnar.

Nu har jag dock fått en ny telefon av min älskade sambo en Iphone så nu blir det nog lyssna igen så fort jag plöjt igenom böckerna ovan.

Har läst Stephem Kings serie om Det Mörka tornet har precis läst ut näst sista boken och väntar nu på att den sista släpps på pocket nu i September. Jag läser bara pocket nu för tiden då jag tycker vanliga böcker är för tunga . Marian Keyes är ytterligare favorit just nu läser jag en Förtjusande man. Dom två sista i raden är nya författare för mig så det ska bli spännande att läsa dom ...

Jaja nog svamlat för mig sängen kallar och en förtjusande man ..hihi

1 kommentar :

Monica sa...

Ah :-) Tre sekunder läste jag nyligen med, den va riktigt bra!
Kram kram!