söndag 1 november 2009

{ Allhelgonadagen }

I morse var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna när jag körde hem och inte är jag piggare nu heller. Det får bli ett par koppar kaffe och en Redbull innan hemfärd. Snälla goa grannen Gela tar hand om hästarna i morgon så jag får sova lite längre ♥

Hade hellre varit hemma hos älsklingen och voffarna och firat Allhegonadagen och tänt ljus för dom som ej finns här hos längre & saknar så mycket . Mams , Paps & Sten ♥♥♥

Visar ett Halloween kort jag gjorde till JP Hobbys Oktober Festival. Har klippt ut en pumpa för hand i cardstock och sedan dekorerat
Kram Er tröttaste Jes

2 kommentarer :

Cattis sa...

Du gör så härliga alster!

Kramis!

Alexandra sa...

Så gulligt litet spökkort!! Jag vet hur du känner det,jag har också jobbat!! ingen tid för mig heller att tända ljus för alla mina kära som lämnat jordelivet!! Älskar annars denna helg.. Skulle vara hallowen oftare..KrAmEn