måndag 6 april 2009

{ Väntans tider }


Känns som jag inte hinner något alls just nu , två timmars arbetsförkortning går på något sett upp i rök. Nätterna på jobbet är hektiska och det är katastrof för jag har lyssnat klart på den 6:e och sista Harry Potter boken Dödsrelikerna och nu längtar jag till Halvblodsprinsen har premiär på Bio i sommar.
Har inget att lyssna på för tillfället som faller mig i smaken . Jag och min lyssna (MP3 Spelare) har ett starkt förhållande den hjälper mig att somna och slappna av. Pararellt med Harry har jag lyssnat på Diana Gabaldons serie om Claire som reser 200 år tillbaka i tiden och möter sin stora kärlek Jamie. Även av dom har jag lyssnat klart på .
Nä nu ska nog sova lite ..utan lyssna. Återkommer i kväll med något skapat !!

1 kommentar :

Anonym sa...

JA jag förstår att arbetstidsförkortningen inte känns av då du blir förlängd hela tiden haha...